2013. november 24., vasárnap

Nina The Killer története

Nina egy fanatikus Jeff őrült volt. Volt egy kisöccse, akit megtámadtak a suliban. Nina ezert elment bosszútállni. (Nina csak 11) Kicsit túl lőtt a célon ,de még nem ölt meg senkit. Másnap megint találkozott azokkal akik bántották az öccsét. Egy fegyver volt náluk.Nina menekülni kezdett... Bemenekült egy házba ,ahova követték.Ott Nina talált egy éles tárgyat,amivel megölte az emberkéket. Este otthon gyilkolásvágyat érzett, és hirtelen indulatból keressni kezdett egy kis whiskeyt és gyufát. De a gyufa sehol. Ekkor egy árnyék jelent meg a távólban.
-Csak, nem ezt keresed?-kérdezte egy fiú akinek fekete haja, hófehér bőre és szürreális mosolya volt.
Erre Nina bólintott.
-Had segítsek!-mondta Jeff majd a whiskeyt Nina fejére öntötte és rádobta a gyufát... Jeff később eltűnt. Nina pedig másnap egy korházban ébredt. Egy hónap múlva levették a kőtéseket róla. Az anyja és testvére szomorúan nézték... Hófehér volt a bőre és leégett a a szemhéja.
-Milyen vagyok, anya?-kérdezte, majd odarohant a tükörhöz. Hisztérikusan nevetni kezdett. -Jajj de szép vagyok.... Szebb, mint valaha. Ezt Jeffnek köszönhetem!-mondta psychopata mosollyal.
Pár nap múlva Nina hazamehetett. Este a szobájába ment. Az anyja fura nevetést hallott a szoba felöl.Odament.
Nina épp egy kibelezett holttestet boncolt.Arcán pedig egy hatalmas mosoly húzódott végig, mivel bevágta a száját.
-Anya ugye milyen szép vagyok?-kérdezte.
-Nem vagy az.... Te egy szörny lettéll..egy gyilkos!-mondta az anya majd futásnak eredt. De Nina utolérte és leszúrta.
-De kár hogy anya nemtalált szépnek...
Mikor végzett vele, az öccse szobájához indult.
-Aludj hercegem!-mondta halkan majd a kést a fiú fölé helyezte....Reggelre a fiú halott volt, Nina pedig eltűnt.

9 megjegyzés:

  1. ez nekem tulságosan nagy Jeff the killer copy.. sry

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt nem ők találták ki.

      Törlés
    2. Ha megy a spanyol, nyugodtan írj a sztori írójának, mert nem mi vagyunk azok. A blogot azért hoztam létre, hogy a lehető legtöbb fordítás egy helyen legyen és a rajongók kedvük szerint olvashassák az összeset egy oldalon.
      Jelen esetben a fordítás se az én művem, de ez is fel van tüntetve.
      Esetleg még egyéb panasz?
      Szívesen válaszolok.

      Törlés
  2. Szerintem jó
    Jeff-et imádom,és az hogy itt megszólal olyan Ahww....

    VálaszTörlés
  3. Szerintem jó
    Jeff-et imádom,és az hogy itt megszólal olyan Ahww....

    VálaszTörlés
  4. ez jeff the killer coppy amúgy tök jó

    VálaszTörlés
  5. Nem is értem hogy lehet az hogy pont jeffel találkozot az utcán ???

    VálaszTörlés
  6. Amugy oda van irva h jefd rajongo volt es ugye ezert ugy akart gondolom kinezni mint jeff

    VálaszTörlés